.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
19 مهرماه ؛
زمان دقیق سفر رئيس جمهوري به مازندران مشخص شد
شمال نیوز : شريعتمداري افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد.....

 شمال نیوز : معاون اجرايي رئيس جمهور در حاشيه جلسه توسعه و سرمايه گذاران مازندران كه در سالن اجتماعات كوثر نهاد رياست جمهوري برگزار شد زمان سفر رئيس جمهوري به استان مازندران را اعلام نمود.

پمحمد شریعتمداری گفت : رئيس جمهور كشورمان روز يكشنبه نوزدهم مهرماه انشاالله مهمان مردم شريف و شهيد پرورمازندران خواهد بود.

وي ابراز اميدواري نمود با انجام اين سفر خدمات بيشتري به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بيشتري بگيرد و شرايط اشتغال در مازندران شرايط بهتر و مطلوبتري پيدا كند.

وي تصريح نمود: مردم عزيز مازندران هميشه از دولت خدمتگذار خود حمايت كرده و مي كنند و رئيس جمهور هم خاطرات بسيار خوبي در خلق حماسه سياسي و استقبال با شكوه و گسترده در سفر انتخاباتي به استان مازندران در سال 92 دارند و مازندران از حاميان اول رئيس جمهور در انتخابات سال 92 بود.

شريعتمداري افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد.

وي از تلاش توسعه اي استاندار مازندران نيز تقدير نمود و گفت : در دو سال گذشته با وجود محدوديت هاي اعتباري و فشار تحريم هاي ظالمانه سلطه عليه ملت ايران استاندار مازندران و مديران تلاش كردند تا روند عمراني و توسعه اي استان كند نشود.

شريعتمداري افزود: تمام مديران استان همه تلاش خود را كرده اند تا در خدمت نيازمنديهاي مردم استان باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سرباز گمنام 1 مهر 1394
باز هم دم احمدی نژاد گرم که سفرهای استانی رو راه انداخت. قبل از اون آقایون روسای جمهور در کاخ خودشون واسه ما تصمیم میگرفتن.
خیلی برام سواله که چرا رئیس جمهور اینقدر دیر به استان رای اول خودش میاد؟چرا؟
فیروز بخشی 1 مهر 1394
فکری به حال نماینده ساری بکنید در مجلس دهم تمام کاندیدا ازمیان رود ودونگه می باشند تنها کاندیدایساروی دکتر روحی می باشند ساروی مواظب باشید سرتان کلا نرود
نا شناس 31 شهريور 1394
.........وانتخابات نزديك است
میاندرودی 1 مهر 1394
دکتر یوسف نژاد یاعلی بگو
نا شناس 1 مهر 1394
باهمت نماینده مان نوشهر منطقه آزاد تجاری وغرب مازندران استان جدید میگردد تا شاید ترقی نماید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.